Prezența online spune multe despre afacerea ta și potențialii clienți. Creează-ți strategia în funcție de nevoile lor, investind eficient într-un site de promovare.

Editarea fotografiilor de produs este un proces specializat prin care se incearca evidentierea particularitatilor fiecarui produs si expunerea lui intr-o lumina favorabila. Se folosesc diferite procedee de mascare succesiva si separare a subiectului de fundal, corectare luminozitate, tonuri, culoare, constrast, reincadrare a subiectului, modificare linie orizont, retusare detalii, etc.

Pentru o mai buna detaliere a acestui proces de editare foto, am exemplificat prin urmatoarea comparatie intre materialul rezultat si original:

inainte

dupa editare

Produsul - aceasta cutie de depozitare din tabla - a fost asezat intr-un decor foto simplu si iluminat din laterale. In urmatorul exemplu, fundalul a fost recolorat in post-procesare pentru a putea evidentia mai bine articolul fotografiat. Pentru a testa autenticitatea suportului initial de culoare rosie, au fost uitate lasate doua detalii (destul de evidente pentru un ochi antrenat):

  • o reflexie rosie pe marginea metalica de jos a cutiei (la contactul cu suprafata plana);
  • particule de praf in jurul subiectului.
dusty background

In mod obisnuit, acele mici detalii vor fi corectate pentru a avea un rezultat profesionist. Acesta este si unul dintre motivele pentru care editarea fotografiilor presupune investitia unor resurse, atat financiare, cat si de timp. Diferentierea fata de concurenta, respectarea clientilor si posiblitatea de reutilizare a imaginilor in orice context, pe retelele de socializare, site-ul/magazinul propriu sau print-uri, sunt cateva dintre beneficiile prin care se justifica investitia in materiale de calitate.

Pentru ultima fotografie de produs, fundalul colorat a fost eliminat complet si inlocuit cu un alb pur in post-procesare. Recunoastem acest tip de fotografie din reviste, e-book-uri, magazine online, etc. Aceste fotografii pe fundal alb sunt apreciate de catre potentialii cumparatori pentru separarea clara a produsului pus la vanzare si alte elemente de decor, care nu fac parte din pachet.

white background

Pentru mai multe detalii despre editarea fotografiilor de produs, poti citi si urmatorul articol in care iti prezentam cele mai importante reguli pe care le avem in vedere in editarea fotografiilor pentru magazinul online.

Daca ai neclaritati sau vrei ca produsele tale sa faca parte din portofoliul nostru, iti prezentam succint procedeele prin care reusim sa scoatem in valoare tot ce e mai important la produsul tau si te invitam sa ne contactezi.