Partile cheie ale unui site web

Partile cheie ale unui site web

Informatia inseamna tot

Daca ai o afacere la inceput de drum, un hobby pe care vrei sa-l faci cunoscut, sau un talent nemaipomenit si vrei sa le arati tuturor, site-ul tau va fi populat cu continut de diferite tipuri. Chit ca e o descriere a serviciilor, o lista de preturi, un formular de contact, un articol de blog, sau un videoclip cu pisici, aceste materiale multimedia vor transmite vizitatorilor diferite informatii despre tine si pasiunea ta sau despre serviciile pe care le prestezi.

 

Structura

Sunt multe idei care iti pot face site-ul aparte, dar fiecare trebuie sa respecte o anumita structura logica si eficienta. E necesar ca impresia pe care o lasi clientilor sau fanilor tai sa fie cat mai clara si convingatoare, nicidecum confuza. Structura site-ului, functionalitatile, meniul principal si aranjarea informatiilor in pagina vor fi gandite in prealabil.

 

Ambalaj vs Branding

Desi continutul e purtatorul mesajului pe care vrei sa il prezinti, imaginea pe care cititorii si-o vor forma despre tine sau afacerea ta va fi determinata de ambalajul in care impachetezi informatia. De aceea, pe langa un continut de calitate, iti recomandam sa le oferi cititorilor si un design caracteristic si atragator, un stil de comunicare original si tot respectul pe care il poti oferi.

 

Intuitie si asteptari

Mi website es tu casa – am putea spune. Vizitatorii se asteapta sa gaseasca acelasi mesaj si in realitate, aceleasi oferte si informatii pe care le-au intalnit pe site. Aici vei gasi o buna oportunitate de dezvoltare. Vanzarile tale vor creste considerabil daca reusesti sa construiesti o relatie puternica si intuitiva intre afacerea ta si clienti. Cei din urma ar putea reactiona negativ la schimbari rapide, surprize neplacute, sau neseriozitate.

 

Gazduire

Dupa scurta lectie de marketing, trebuie sa vorbim si despre partea tehnica. Pentru ca site-ul tau sa poata fi accesat de oriunde din lume, acesta are nevoie de hosting – adica o particica dintr-un server si resurse puse la dispozitie doar pentru tine. In continuare, vei avea nevoie si de un nume unic inregistrat – domeniul-tau.ro, de exemplu. Probabil vei mai avea de furca, la un moment dat, cu spatiul de stocare pe server, latimea de banda, sau alte constrangeri si optiuni care, pentru un site de prezentare sau un blog la inceput de drum, nu te vor afecta mai deloc.

 

Optimizare

Internetul functioneaza dupa alte sisteme de valori, unde nu conteaza doar ce spui, ci si cum o spui, sau chiar ce spun altii despre tine. Continutul site-ului tau va trebui optimizat dupa aceste reguli pentru a-i creste calitatea, vizibilitatea, dar si credibilitatea. Aici intra informatiile tip metadata, rich text, snippets, sitelinks, backlinks, external links, SEO, etc. Aceste date descriu continutul site-ului tau dupa anumite standarde care il vor face mai popular atat pe motoarele de cautare, cat si pe social media.

 

Socializare

Tuturor ne plac persoanele karismatice, sociabile. Cu cat esti mai deschis spre comunicare, chiar si ca brand, cu atat vei reusi sa creezi mai usor o comunitate care te va sprijini pe viitor. Marile imperii au fost construite din comunitati mici.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *