Ce inseamna prezenta online?

Anul 2015 este în plină dezvoltare, tehnologia reușind să depășească toate culmile evoluției de până acum. Suntem în era informației media, unde costurile de promovare au scăzut dramatic. Prezenta online a afacerii tale devine o necesitate.

 

Primul pas

De cele mai multe ori, tipul business-ului tău atrage după sine și celelalte variabile, din punct de vedere al comunicării online. Cele mai populare categorii sunt cele care satisfac nevoile primordiale (foamea, setea, mobilitatea, socializarea, libertatea, etc), dar totodată și cele mai scumpe. Numărul afacerilor este în continuă creștere, iar calitatea nu mai este criteriul decisiv în comportamentul de achiziție.

Alegerea tipului de promovare online are în vedere mai multe criterii, printre care clienții inițiali, bugetul de promovare și tipul de consumatori căruia i te adresezi. Pentru o mai bună delimitare a publicului țintă, putem diverge în caracteristici de tip socio-demografic, rețele de socializare preferate, comportament de consum.

Costuri

Pentru a minimiza costurile oricărei campanii pe viitor, cel mai adesea se recurge la servicii de creare siteuri. Acestea din urmă pot fi:

  • site de prezentare;
  • magazin online (e-commerce);
  • portofoliu online;
  • platformă de administrare (CMS, CRS, WHM, WHCMS, etc);
  • rețea de socializare;
  • site personal / blog;
  • revistă online.

Costul realizării unui website este foarte mic, dacă îl comparăm cu potențialul pe care acesta îl are. Cu ajutorul unui site poți:

  • să îți prezinți toate serviciile afacerii de un număr infinit de ori, având acoperire globală și în oricâte limbi de circulație internațională dorești, cu costul unei singure realizări;
  • să îți actualizezi zilnic portofoliul de clienți, servicii, articole, lucrări, etc. cu un cost minim (sau chiar gratuit);
  • să creezi nenumărate campanii de promovare cu trimitere directă către produsele sau serviciile tale, fără niciun cost de administrare;
  • să urmărești evoluția comunității de fani pe care o formezi în jurul brand-ului tău, de la poziția de simplu membru al tribului -> vizitator -> cititor -> contribuitor -> potențial client -> client;
  • să urmărești fiecare ban investit în promovare, plecând de la reclamele plătite până la conversia propriu-zisă;
  • să fii în permanență legătură cu clienții tăi;
  • să oferi un Customer Support mai bun față de competitorii tăi;
  • să te promovezi oricât și oricum, gratuit „la tine acasă”;
  • să creezi baze de date cu potențiali clienți;
  • să trimiți newsletters, înștiințări, mesaje rapide;
  • să faci concursuri, tutoriale, articole pentru a implica activ comunitatea în strategia ta de promovare;
  • … lista poate continua la infinit.

Media Butic îți oferă site-uri la cheie, integrând servicii web și graphic design, găzduire web, înregistrare domenii în numele clientului, personalizare site, mentenanță, adăugare produse, fotografie de produs, optimizare SEO, producție materiale publicitare pentru online, creare și administrare pagini pe rețelele de socializare și așa mai departe. Prezenta online este acum mai simplă ca niciodată! Ai totul la un loc.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *