Prezența online spune multe despre afacerea ta și potențialii clienți. Creează-ți strategia în funcție de nevoile lor, investind eficient într-un site de promovare.

Business illustrations by Storyset

Cuvinte cheie

Unul dintre primii pasi in dezvoltarea unei strategii de optimizare SEO este cautarea de cuvinte cheie potrivite pentru produsele sau serviciile pe care le oferi. Acestea te vor ajuta atat la identificarea lor exacta pe site, cat si in motoarele de cautare.

Metadata

Date care descriu alte date ar fi o traducere cat mai apropiata de realitate a acestui termen. Din pacate, calculatoarele vorbesc un limbaj mult mai rudimentar decat oamenii, iar descrierile si informatiile de pe site-ul tau vor trebui scrise intr-un mod care sa le fie prietenos.

Titluri, articole, descrieri

Alegerea unor titluri inspirate vor face o diferenta zdrobitoare la nivel de click din partea cititorilor. Acelasi lucru se intampla si in cazul articolelor si al descrierilor informative, unde rata de vanzari poate creste in mod simplu, fara a investi in promovare, doar pe baza folosirii unor cuvinte inspirate si catchy.

Cuvinte in trending

Fiecare sezon are diferite momente si evenimente cheie pe care le poti folosi in favoarea ta. Crearea unui calendar cu evenimentele anuale poate aduce un plus pentru businessul tau.

Cautari pe Google

Trebuie sa stii ce anume cauta potentialii tai clienti pentru a le putea veni in ajutor intr-un mod cat mai facil si mai putin costisitor pentru tine si afacerea ta.

Cuvinte interzise

La fel cum exista cuvinte si fraze care nu trebuie sa lipseasca din imaginea ta online, exista si unele de care trebuie sa te feresti.


Optimizare SEO Google Search Console