Strategie de comunicare

Alegerea unui registru stilistic potrivit, frecventa si tipul postarilor, cat si organizarea si destinarea materialelor pe diferitele medii de comunicare sunt pasii principali pe care ii vom avea in vedere pentru dezvoltarea si implementarea strategiei tale de comunicare din mediul online.

Administrare pagini de socializare

Stim ca timpul inseamna bani, de aceea te putem scuti de activitatile migaloase consumatoare de resurse prin preluarea responsabilitatii administrative a paginilor de social-media ale companiei tale.

Creare postari

De la crearea textului descriptiv, la alegerea unei imagini reprezentative potrivite si pana la moderarea comentariilor si furnizarea de informatii in plus in cazurile cerute.

Strategii de promovare

Sunt unele lucruri care merita vazute de cat mai multa lume, de aceea vom veni cu sugestii si strategii de promovare pentru produsele sau serviciile tale.

Raportari regulate

Grafice si informatii despre evolutia comunitatii companiei tale, cat si despre cheltuirea resurselor, pentru o eficientizare continua.

Advertorial

Este o forma de reclama platita publicata intr-un ziar, revista sau publicatie online partenera. Acesta ofera informatii despre produsul sau serviciul tau in stilul unui articol editorial sau al unui articol jurnalistic obiectiv.

Comunitate

Dezvoltarea unei comunitati in jurul unui brand poate intari viziunea si valorile acestuia. Totodata poate contribui si la publicitatea din gura in gura care, inca, este cel mai eficient mod de promovare.