Analiza SWOT

Pentru o mai buna structurare a companiei tale si a directiei inspre care aceasta ar trebui sa se indrepte, aplicam modelul Analizei SWOT prin care definim punctele tari, slabiciunile, oportunitatile si amenintarile brandului tau.

Analiza Competitiei

Unul dintre cei mai importanti pasi in dezvoltarea unui concept de brand si produs este analiza celorlalti competitori existenti pe piata. In acest mod vei putea gasi similitudini intre produsele voastre, puncte tari si slabe, putand astfel construi o strategie de succes aducand un plus de valoare fata de oferta deja existenta.

Viziune, valori, brand

Respectul fata de client, atentia la detalii si livrarea la timp pot fi cateva dintre valorile brandului tau. O viziune mai ecologica, prin folosirea de materiale biodegradabile, environment friendly, sau produse in Romania, ar putea defini un alt competitor din piata. Fiecare dintre aceste alegeri ne face diferiti si mai potriviti pentru publicul tinta cu care rezonam.

Diferentiere, Unique Selling Proposition

Pentru a te putea diferentia de concurenta, trebuie sa conferi plus-valoare produselor pe care le livrezi, fie ca e vorba de obiecte, prestari servicii, sau software. Promisiunea ta unica de vanzare este acel imbold care ii va determina pe clienti sa te aleaga pe tine in detrimentul celorlalti.

Manual de identitate vizuala

Pentru garantarea succesului este nevoie de prezenta unui set de reguli despre logo-ul companiei tale si permisiunea folosirii acestuia in diferite locuri si pe diferite culori si materiale. Nu vrei sa te astepti la surprize ori de cate ori participi la vreun eveniment, sau lansezi un produs nou.

Structurarea informatiilor

Sunt multe lucruri de avut in vedere cand te decizi sa te promovezi. E important sa te gandesti la strategii diferite, pentru fiecare mediu in parte.

Directia de promovare

Odata ce te-ai decis asupra unui mediu (ex. online), va trebui sa ai in vedere dezvoltarea de obiective SMART (Specific, Measurable, Attainable, Relevant and Timely) si implementarea acestora.

Stabilirea bugetului

Surprize te pot asteapta la orice colt, de aceea trebuie sa iti definesti foarte bine bugetul de la bun inceput. Orice serviciu in plus se va adauga la costul final, dar poate nu ai nevoie chiar de fiecare cheltuiala ca sa ajungi la un rezultat multumitor.

A/B testing, reiteratii

Prioritatile clientilor tai sunt diferite si se vor schimba in timp, de aceea e bine sa testezi mai multe idei si sa investesti mai multe resurse in cea castigatoare.

SEO, SEM, Ads, advertoriale, e-mail marketing

Folosirea diferitor unelte poate influenta rezultatul final, decizand asupra utilizarii lor in functie de nevoile companiei tale.